»Stanje na področju vzgoje in izobraževanja romskih otrok in mladostnikov se ne izboljšuje tudi zato, ker država ne meri učinkovitosti svojih ukrepov.«
»Vemo, da približno tretjina otrok iz romskih družin uspešno zaključi sedmi razred osnovne šole.«
»Pri meni se ne zgodi, da kateri Rom ne bi prišel v šolo. Tisti, ki hodijo v šolo, so zelo dobri dijaki.«
»Tukaj se je tako še posebej izkazovala simbioza med romskimi in neromskimi otroki.«
»Saj bomo lahko le na tak način romskim otrokom neko upanje in prihodnost.«
»Bilo bi smiselno organizirati tudi pouk o romski kulturi in jeziku.«
»To so tisti, lahko jim rečemo na neki način tudi laični učitelji, ki skrbijo za vez med romskim naseljem, med romskim prebivalstvom in šolo.«
»Vedno ko imam priložnost, pozivam romske starše, da pošljejo svoje otroke v šolo in vztrajajo pri tem, da osnovnošolsko šolanje zaključijo.«
»Da bi bilo to smiselno za boljšo integracijo Romov.«
»Če se dolžnosti ne bomo zavedali, bodo problemi. Ampak z represijo ne bomo rešili težav, ki so mnogo globlje zakoreninjene, kot se morda na prvi pogled zdi.«
»Otroci niso ničesar krivi. Krivi so starši, ki se ne trudijo dovolj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju